Bij het bouwen van een sterk en succesvol merk vormen medewerkers de cruciale schakel. Zij moeten dag in dag uit klant voor klant bewijzen wat het merk belooft. Alleen als medewerkers zich “merk-waardig” gedragen zullen klanten ook daadwerkelijk ervaren hoe het merk bedoeld is. Internal Branding zorgt ervoor dat medewerkers weten waar het merk voor staat en wat er van hen verwacht wordt om de beloftes van het merk waar te maken.
Internal Branding vormt de essentiële schakel tussen de ambities en beloftes van het merk en de bewijslast in de dagelijkse praktijk. Iedere medewerker is belangrijk voor de performance van het merk. Met het Internal Branding programma van Adekwaad maken we daarom alle medewerkers actief deelgenoot van het merk.
In verschillende workshops en sessies maken medewerkers kennis met drijfveren, ambities en beloftes van het merk, vertalen ze de merkwaarden naar concreet gedrag en sparren medewerkers afdelingsoverstijgend over on- en offbrand gedrag in de praktijk. Benieuwd naar het Internal Branding programma van ADEKWAAD? Maak een afspraak.